نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
7973
-
الف
+

«بهاره کیان افشار» از سریال «کلاه پهلوی» تا «نوار زرد» + بیوگرافی و تصاویر

در این گزارش با «بهاره کیان افشار» بازیگر سینما و تلویزیون ایران بیشتر آشنا خواهید شد.

به گزارش آی فیلم 2، «بهاره کیان افشار» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در تاریخ 12 ثور(اردیبهشت) 1364 خورشیدی در تهران به دنیا آمد.

وی از همان کودکی به بازیگری علاقه‌مند شد و باوجود علاقه‌اش به تیاتر و رشته هنر، به دلیل مخالفت خانواده، رشته ریاضی فیزیک را انتخاب کرد و در دانشگاه نیز در رشته اینجنیر کمپیوتر تحصیل نمود.

«بهاره کیان افشار» در سال 1383 خورشیدی فعالیتش را به‌صورت جدی و حرفوی با گروه تیاتر «آزیتا حاجیان» آغاز کرد.

او در همان سال توسط «تینا پاکروان» که دوست دوران لیسه و همچنین مدیر برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان در سریال «کلاه پهلوی» بود، برای بازی در این سریال معرفی شد.

سریال کلاه پهلوی

بدین ترتیب وی با کرکتر «شادی مستشارنیا» از اواسط سریال «کلاه پهلوی» وارد قصه شد و رفته رفته در ادامه داستان نقشش پر رنگ تر و تاثیرگذار تر شد.

وی نخستین بار با ایفای نقش در فلم سینمایی «شیرین» ساخته «عباس کیارستمی» در سال 1387 خورشیدی در سینما حضور یافت.

فیلم گناهکاران

کیان افشار بلافاصله بعد از نشر سریال «کلاه پهلوی» در سال 1391 خورشیدی، با چند پیشنهاد سینمایی روبه‌رو شد که از میان آن‌ها «گناهکاران» ساخته «فرامرز قریبیان» و «هیچ کجا هیچ‌کس» به کارگردانی «ابراهیم شیبانی» را پذیرفت.

او خیلی زود معروف شد و نامش بر سر زبان‌ها افتاد و از سال 91 به بعد تقریباً هرسال با دو فلم به سینما آمد.

فیلم بارکد

«بهاره کیان افشار» در سال 1394 خورشیدی حضور موفقی در فلم های «بارکد» و «کفش‌هایم کو؟» داشت و پس از آن ها دوباره به تلویزیون بازگشت.

فیلم هیچ کجا هیچ‌کس

سریال های «به پشت سر نگاه نکن» به کارگردانی «مازیار میری» محصول سال 1394خورشیدی و «نوار زرد» ساخته «پوریا آذربایجانی» که از شبکه آی فیلم2 نیز نشر شد، از دیگر فعالیت‌های او در تلویزیون بود.

 «لونه زنبور»، «پالتو شتری»، «بی وزنی»، «رؤیای سهراب»، «پسرکشی» و «مرد نقره ای» از جمله فلم های سینمایی است که «بهاره کیان افشار» در آن ها ایفای نقش کرده است. 

«بهاره کیان افشار» قرار است با فلم سینمایی «سگ بند» به کارگردانی «مهران احمدی» در سی و هشتمین جشنواره فلم فجر ایران حضور یابد.

گفتنی است که سریال تلویزیونی «کلاه پهلوی» با نقش آفرینی وی هر شب ساعت 8:00 به وقت تهران، ساعت 09:00 به وقت کابل و 9:30 شب به وقت دوشنبه از شبکه آی فیلم2 نشر می شود. 

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر
مدي

بازيگر خوبيه